ÎNLOCUIRE
In termen de 14 zile calendaristice de la primirea marfii (INCLUSIV data primirii), clientul are dreptul de a o returna/schimba, in urmatoarele conditii:
Asigurați-vă că păstrați bonul de ambalare cu care au fost primite mărfurile. Mărfurile returnate fără bon de ambalare nu sunt acceptate!
1. Bunurile trebuie să aibă aspect comercial păstrat - NU trebuie să fie: uzate, spălate, călcate, rupte, zgâriate, pătate; că NU a suferit nicio prelucrare și acțiuni care îi încalcă integritatea și că este trimis cu ambalajul și etichetele originale.
2. Costurile pentru serviciile de curierat pentru schimbul și returnarea mărfurilor sunt pe cheltuiala clientului (în cazul schimbului, clientul plătește 2 (două) taxe pentru serviciile de curierat în ambele sensuri).
3. Trebuie sa ne trimiteti marfa pe care doriti sa o schimbati, cu un transport catre noi, care are urmatoarele optiuni: varianta de revizuire si testare, servicii de curierat si taxe pe cheltuiala dumneavoastra, la adresa pe care vi o vom indica.
Ne angajăm că veți primi înapoi produsul de înlocuire în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea, examinarea și acceptarea expedierii dvs. care îndeplinește exact Condițiile din punctul 1, punctul 2 și punctul 3 descris mai sus din secțiunea „SCHIMB” „ .
Dacă doriți să schimbați produsul primit cu altul, vă rugăm să ne contactați mai întâi la tel: 0743892156 pentru a vă oferi informații detaliate despre cum vom efectua exact schimbul.
Corespondența scrisă ulterioară se realizează prin e-mail - [email protected] sau Viber.
Vă rugăm să nu luați nicio măsură înainte de atunci.
VĂ RUGĂM NU EXPEDIȚI ÎNAINTE DE A NE CONTACTA la: 0743892156!
ÎNTOARCERE
In termen de 14 zile calendaristice de la primirea marfii (INCLUSIV data primirii), clientul are dreptul de a o returna/schimba, in urmatoarele conditii:
1. Bunurile trebuie să aibă aspect comercial păstrat - NU trebuie să fie: uzate, spălate, călcate, rupte, zgâriate, pătate; că NU a suferit nicio prelucrare și acțiuni care îi încalcă integritatea și că este trimis cu ambalajul și etichetele originale.
2. Costul serviciilor de curierat pentru returnarea mărfurilor este pe cheltuiala clientului (în cazul unei înlocuiri, clientul plătește 2 (două) taxe pentru serviciile de curierat în ambele sensuri).
3. Rambursarea prețului bunurilor returnate de dumneavoastră se face prin transfer bancar egal cu prețul produsului returnat. In acest scop, dumneavoastra, clientul, trebuie sa trimiteti marfa Comerciantului cu un transport catre acesta, care are urmatoarele optiuni: Revizuire, servicii de curierat si taxe pe cheltuiala dumneavoastra, la adresa care va va fi indicata de catre Comerciant. .
Rambursarea (plata rambursului la livrare și ridicarea transportului dumneavoastră) se va face de către Comerciant, în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare, după ultima dintre aceste două date:
- data sosirii la biroul specificat
- data la care ne trimiteți prin Viber sau prin e-mail datele de pe conosamentul cu care ați trimis expedierea
(Comerciantul își rezervă dreptul de a profita de perioada legală de 14 zile calendaristice)
Dacă doriți să returnați bunurile primite, vă rugăm să ne contactați mai întâi la tel: 0743892156 pentru a vă oferi informații detaliate cu privire la modul exact în care vom efectua schimbul.
Corespondența scrisă ulterioară se face prin telefon sau Viber.
Vă rugăm să nu luați nicio măsură înainte de atunci.
VĂ RUGĂM NU EXPEDIȚI ÎNAINTE DE A NE CONTACTA la Tel: 0743892156!