TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE PENTRU UTILIZAREA SITE-ULUI
ZAROPO.RO
ȘI PENTRU ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE PRIN INTERMEDIUL TERMENI ȘI CONDIȚII
I. Sub rezerva unor condiții generale
1. Acești Termeni și Condiții Generale se aplică tuturor comenzilor plasate de către client (denumit în continuare „Dvs.”) către zaropo.ro (denumit în continuare „Site-ul”), care sunt comenzi pentru bunuri oferite de un Comerciant. Aceste condiții guvernează relația dintre client și comerciant în legătură cu achiziția de bunuri. Când utilizați zaropo.ro și/sau plasați o comandă - Sunteți de acord să respectați termenii și condițiile stabilite aici („Termenii”). Vă rugăm să vă asigurați că citiți și înțelegeți Termenii înainte de a plasa comanda.
2. Comenzile pot fi plasate numai de persoane fizice care nu desfășoară activitate economică, care au împlinit vârsta de 18 ani, care nu sunt plasate sub un ordin de restricție și care au indicat o adresă de domiciliu sau o altă adresă în Romania (cu cu excepția biroului companiei de curierat, care este partenerul nostru). Prin utilizarea site-ului, înregistrarea unui cont și/sau achiziționarea unui produs, declarați că aveți peste 18 ani și că aveți competență legală conform legislației romane.
3. Site-ul permite vizualizarea caracteristicilor marfurilor oferite si a termenilor de livrare in magazinul sau electronic, inregistrarea unui profil de utilizator pe site si incheierea contractelor de cumparare si vanzare a bunurilor.
4. Declarațiile de pe site sunt făcute în formă electronică și sunt efectuate prin orice acțiuni active ale Clientului - cum ar fi clic pe butoane, bifarea casetelor, deschiderea link-urilor, completarea câmpurilor și altele. Aceste declarații leagă Clientul și conduc la înregistrarea efectivă a unui profil, consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și încheierea unui contract valabil de cumpărare și vânzare de bunuri de pe site.
5. Includerea bunurilor sau serviciilor nazaropo.ro la un moment dat nu înseamnă sau garantează că acele bunuri sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a întrerupe orice produs în orice moment.
6. Comerciantul are dreptul de a modifica acesti termeni si conditii generale, pentru care nu trebuie sa anunte clientii individual. Textul Termenilor si Conditiilor Generale care se va aplica comenzii dumneavoastra va fi cel publicat pe zaropo.ro in momentul plasarii comenzii.
II. Preturi si costuri de livrare
7. Preturile afisate ale marfurilor pe zaropo.ro sunt in LEI si nu includ costurile de livrare. Aceste prețuri sunt finale și includ taxa pe valoarea adăugată de 19%.
8. Contractul de cumparare si vanzare de bunuri se considera incheiat pentru pretul bunurilor, care este anuntat in momentul confirmarii comenzii de catre dumneavoastra.
9. Preturile nu includ comisioane pentru plata sau transferul sumelor din contul bancar al clientului catre Comerciant sau pentru utilizarea altor tipuri de metode de plata electronica.
III. Comanda/contractare
10. Puteți plasa o comandă prin intermediul site-ului - zaropo.ro sau telefonic.
După plasarea comenzii, dacă ne-ați furnizat adresa dvs. de e-mail, veți primi o confirmare prin e-mail sau telefon. Dacă, din orice motiv, Comerciantul nu poate îndeplini comanda dumneavoastră, veți fi anunțat cât mai curând posibil.
11. Încheiați un contract de cumpărare și vânzare a bunurilor la alegere de pe zaropo.ro. Bunurile, care fac obiectul contractului de vanzare, sunt individualizate de catre dumneavoastra alegand tipul de marfa, cantitatea, dimensiunile, culoarea si alte caracteristici descrise pe site. Conform contractului încheiat, dreptul de proprietate asupra bunurilor comandate este transferat de la noi către dumneavoastră. Clientul se obligă să plătească prețul anunțat pe site, preț care nu include costurile de livrare și costurile de efectuare a plății prețului.
12. Prevederile contractului încheiat între Dumneavoastră și Noi pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri sunt determinate de aplicarea combinată a acestor termeni și condiții generale, declarații ale Clientului, împreună cu toate celelalte declarații pe care Clientul le-a făcut pe site. sau prin telefon și, în plus, se desfășoară corespondență și conversații între părți.
13. În termen de 24-48 de ore de la plasarea unei comenzi pe site, un angajat al Comerciantului vă va contacta telefonic pentru clarificări suplimentare și confirmarea comenzii dumneavoastră.
Stimați clienți, comenzile făcute VINERI după ora 15:00 SÂMBĂTĂ, DUMINICĂ și de sărbători sunt PRELUCRATE în prima zi lucrătoare. O comandă plasată într-o zi lucrătoare după ora 15:00 este PROCESATĂ în următoarea zi lucrătoare.
IV. Modalitati de livrare si plata
14. Livrările cu comenzile dvs. sunt trimise în termen de 1-3 zile lucrătoare DUPĂ COmanda dvs. a fost PROCESATĂ și CONFIRMATĂ DE DVS. la telefon.
15. Comerciantul nu este răspunzător pentru circumstanțele care sunt în afara controlului său și care pot duce la o întârziere în primirea expedierii cu bunurile comandate de către Client.
16. Bunurile comandate de dvs. sunt livrate de un curier pe cheltuiala dvs. iar transportul este trimis cu optiune de inspectie.
17. Plata pentru mărfurile comandate de dumneavoastră se face prin intermediul unui mandat poștal. Pentru plata astfel efectuată, curierul vă va elibera o chitanță pe care trebuie să o păstrați.
18. Livrările se fac pe teritoriul Romaniei și numai către clienții cu număr de telefon mobil roman.
19. Riscul de deteriorare sau pierdere a mărfii trece de la Comerciant la Client în întregime din momentul predării bunurilor către curier.
20. Livrările sunt trimise cu opțiune de „inspecție” – clientul poate inspecta cu atenție transportul la primirea expedierii sau în fața unui angajat al unui curier. Orice daune, impact și alte defecte trebuie raportate imediat Comerciantului.
21. În cazul în care se constată daune sau defecte apărute în timpul transportului mărfurilor, Comerciantul nu își asumă responsabilitatea de garanție pentru aceste mărfuri.
22. Atunci când mărfurile sunt livrate de către un curier către Client, acesta semnează documentele care însoțesc expedierea cu marfa.
23. In cazul in care la depunerea cererii sunt furnizate date inexacte sau incorecte - adresa incorecta sau incorecta persoana de contact si/sau numar de telefon, Comerciantul nu este responsabil pentru indeplinirea comenzii.
24. În cazul în care Clientul nu este găsit în termenul limită de livrare la adresa specificată sau accesul și condițiile de livrare a mărfurilor nu sunt prevăzute în acest termen, Comerciantul este eliberat de obligația sa de a livra bunurile solicitate pentru cumpărare.
V. RENUNȚAREA LA CONTRACTUL PENTRU CUMPĂRARE DE CARE CLIENT
25. /1/ Clientul-persoana fizica are dreptul de a se retrage din contractul de cumparare si vanzare de bunuri in termen de 14 zile de la data la care a primit bunurile in conditiile legislatiei romane.
/2/ Utilizatorul ar trebui, înainte de a întreprinde orice acțiune de trimitere a mărfurilor, să contacteze Comerciantul la tel: 0743892156. Din declarația de voință a sa de a se retrage din contractul de cumpărare - vânzarea mărfurilor trebuie să fie clar.
/3/ Declarația de refuz a Clientului trebuie să conțină date suficiente pentru a identifica Clientul și bunurile achiziționate de acesta - numele clientului, data achiziționării bunurilor, data primirii mărfurilor, numărul comenzii, numărul și data emiterii. factura fiscala .
/4/ Utilizatorul este obligat sa returneze marfa Comerciantului in termen de 14 zile de la data la care le-a primit.
/5/ Costurile pentru serviciile de curierat pentru returnarea mărfurilor sunt în contul Clientului.
/6/ Trebuie să trimiteți Comerciantului la adresa care vă va fi indicată de către Comerciant, bunurile pe care doriți să le refuzați, prin curier DPD cu o expediere către Comerciant care are următoarele opțiuni: revizuire și testare .
/7/ Bunurile trebuie returnate Comerciantului într-o formă comercială păstrată și în forma în care Clientul le-a primit. Mărfurile trebuie
- să NU fie: folosit sub nicio formă și
- că NU a suferit nicio prelucrare și acțiuni care îi încalcă integritatea, precum și
- Marfa trebuie trimisa cu ambalajul original si
- Bunurile trebuie să aibă etichete
- Pentru a fi trimis cu marfa
- lista de ambalare primita cu marfa in expeditie
- o notă de cumpărare a mărfii în original, primită de curier la primirea mărfii.
/8/ În cazul unui refuz întemeiat, Comerciantul va rambursa Clientului prețul mărfurilor plătite de acesta prin plata prin transfer poștal de bani prin curier DPD în termen de 14 zile de la primirea, examinarea și acceptarea de către Comerciant a mărfurilor. trimise de dumneavoastră, care bunuri și documentele aferente acestora trebuie să îndeplinească întocmai și în totalitate condițiile specificate mai sus la art. 25, alin. 7. În cazul în care nu este îndeplinită orice condiție de refuz a achiziției de către Client, Comerciantul nu are obligația de a returna prețul bunurilor.
/8/ Până la momentul returnării mărfurilor de la Comerciant, riscul distrugerii acesteia este suportat de Client.
26. Clientul-persoana fizica nu are dreptul de a se retrage din contractul de cumparare si vanzare de bunuri in urmatoarele cazuri:
1/ pentru livrarea mărfurilor efectuate la comanda utilizatorului sau conform cerințelor individuale ale acestuia;
2/ pentru livrarea de bunuri care, prin natura lor, se pot deteriora calitativ sau au un termen de valabilitate scurt;
3/ pentru livrarea mărfurilor sigilate care au fost desigilate după livrarea lor și nu pot fi returnate din considerente legate de igienă sau protecția sănătății;
4/ pentru livrarea de bunuri care, dupa ce au fost livrate si datorita naturii lor, s-au amestecat cu alte bunuri de care nu pot fi separate.
VI. Înlocuire
ÎNAINTE DE A ACEPTĂ ORICE ACȚIUNE DE ÎNLOCUIRE, TREBUIE SĂ NE CONTACTEȚI LA: 0743892156
LIVRĂRILE TRIMISE FĂRĂ SA NE CONTACTAȚI ÎN AVANS NU VOR FI ACCEPTATE.
27. În termen de 14 zile calendaristice de la primirea bunurilor, Clientul are dreptul de a le schimba, în următoarele condiții:
27.1. Mărfurile trebuie să aibă aspect comercial păstrat și
- să NU fie: folosit sub nicio formă și
- că NU a suferit nicio prelucrare și acțiuni care îi încalcă integritatea, precum și
27.2. Marfa a fost trimisă cu ambalajul original și
27.3. Bunurile trebuie să aibă etichete
27.4. Pentru a fi trimis cu marfa
- lista de ambalare primita cu marfa in expeditie
- o notă de cumpărare a mărfii în original, primită de curier la primirea mărfii.
28. Costurile pentru serviciile de curierat pentru înlocuirea bunurilor sunt în contul Clientului - în caz de înlocuire, Clientul plătește 2 (două) taxe pentru serviciile de curierat - pentru returnarea bunurilor pe care dorește să o înlocuiască și pentru primirea mărfurilor înlocuite.
29. Trebuie să trimiteți Comerciantului la adresa care vă va fi indicată de către Comerciant, bunurile pe care doriți să le schimbați, prin curier DPD cu o expediție către Comerciant, care are următoarele opțiuni: examinare și testare. .
30. Comerciantul face o inlocuire numai daca produsul cu care Clientul doreste sa inlocuiasca produsul achizitionat de acesta este disponibil in momentul primirii produsului achizitionat.
31. Comerciantul se obligă să primiți bunurile înlocuite în termen de 30 de zile după ce Comerciantul a primit, examinat și acceptat mărfurile trimise de dvs. cu o cerere de înlocuire, care mărfuri și documentele însoțitoare trebuie să îndeplinească în totalitate și exact condițiile specificate. de mai sus la art. 27.
VII. Reclamații
ÎNAINTE DE A FACE O REVENȚIUNE TREBUIE SĂ NE CONTACTEȚI LA TEL: 0743892156
LIVRĂRILE TRIMISE FĂRĂ SA NE CONTACTAȚI ÎN AVANS NU VOR FI ACCEPTATE.
32. Clientul - o persoană fizică are dreptul de a depune o reclamație pentru bunuri conform condițiilor legislației bulgare. Clientul poate alege între repararea sau înlocuirea produsului. Comerciantul poate refuza aducerea în conformitate a bunurilor în cazul în care repararea și înlocuirea sunt imposibile sau dacă ar duce la costuri disproporționate pentru el, ținând cont de toate circumstanțele.
33. /1/ Atunci când depune o reclamație, Clientul trebuie să indice subiectul reclamației, modalitatea preferată de a satisface reclamația, suma sumei solicitate și o adresă de contact.
/2/ La depunerea unei reclamatii, Clientul trebuie sa ataseze si documentele pe care se bazeaza reclamatia - chitanta, factura sau - nota de cumparare in original pentru marfa primita de curier la primirea marfii, alte documente care stabilesc reclamatia pe baza si suma.
34. Reparația sau înlocuirea mărfurilor se efectuează gratuit în termen de o lună de la notificarea de către Client a Comerciantului asupra neconformității și fără inconveniente semnificative pentru Client, ținând cont de natura mărfurilor și de scopul de care au fost necesare Clientului.
35. /1/ Atunci când discrepanța este eliminată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, Clientul pune bunurile la dispoziția Comerciantului.
/2/ Trebuie să trimiteți Comerciantului la adresa care vă va fi indicată de către Comerciant, bunurile pe care doriți să le returnați, prin curier DPD cu expediere către Comerciant, care are următoarele opțiuni: examinare și testare .
/3/ Costurile pentru serviciile de curierat pentru trimiterea mărfurilor de la Client către Comerciant și invers sunt în contul Clientului.
/4/ Mărfurile trebuie trimise împreună cu
- lista de ambalare primita cu marfa in expeditie
- o notă de cumpărare a mărfii în original, primită de curier la primirea mărfii.
36. În cazul în care Comerciantul stabilește că bunurile nu pot fi reparate sau înlocuite și în cazul în care Clientul declară că dorește să reducă prețul sau să anuleze contractul de vânzare, Comerciantul va rambursa Clientului prețul mărfurile într-o perioadă de o lună după ce Comerciantul a primit, revizuit și acceptat bunurile trimise de dvs., care mărfuri și documentele care le însoțesc trebuie să respecte întocmai și pe deplin prezentele condiții. În cazul în care nu este îndeplinită vreo condiție pentru returnarea de către Client a prețului bunurilor, Comerciantul nu are obligația de a-l returna până când toate condițiile sunt îndeplinite în mod exact și complet.
37. Rambursarea prețului mărfurilor returnate se face Clientului prin plata prin virament bancar în contul indicat de client. Serviciile de curierat plătite de Client sau taxele pentru plata prețului mărfurilor nu sunt rambursabile.
VIII. Fotografii, ilustrații, diagrame și culori
38. Comerciantul depune toate eforturile pentru a furniza Clientului informatii corecte si complete despre bunurile de pe site. Totuși, este posibil ca fotografiile/imaginile mărfurilor de pe site să nu corespundă în totalitate cu produsele livrate. Clientul ar trebui să fie ghidat atunci când alege un produs după descrierea și caracteristicile acestuia, iar fotografiile/imaginile de pe site au caracter orientativ și informativ. Vânzătorul nu este responsabil pentru discrepanțe între fotografia/imaginea mărfurilor și bunurile livrate, în cazul în care a furnizat o descriere adevărată și exactă a mărfurilor.
IX. Altele
39. Comerciantul nu este responsabil pentru neîndeplinirea obligațiilor sale din cauza forței majore sau a altor circumstanțe neprevăzute care nu pot fi depășite prin luarea de măsuri rezonabile din partea Comerciantului.
40. Comerciantul pune la dispoziție site-ul web zaropo.ro așa cum este și nu este responsabil dacă site-ul nu răspunde nevoilor Clientului. În ciuda grijii acordate de către Comerciant, acesta nu își asumă nicio obligație de a asigura accesul constant și fără probleme la site și nici nu își asumă nicio responsabilitate pentru pagubele neproprietate sau materiale, care au ca rezultat daune directe și/sau pierderi de profit, pe care Clientul. a suferit în utilizarea site-ului sau din incapacitatea de a accesa site-ul.
41. Comerciantul nu este responsabil pentru pagubele non-proprietate sau materiale, care au ca urmare prejudicii directe si/sau pierderi de profit, pe care Clientul le-a suferit in legatura cu o comanda efectuata prin intermediul zaropo.ro sau survenite in timpul transportului bunurilor catre Client. adresa și cauzate de curierul utilizat pentru livrare.
Conform prevederilor legislației romane, Comerciantul este răspunzător față de Client până la valoarea prețului unei anumite comenzi.
42. În cazul apariției unui litigiu între Client și Comerciant cu privire la bunurile achiziționate prin intermediul zaropo.ro și neîncheierea unui acord prin negocieri, vă puteți referi la platforma UE de soluționare a litigiilor online („Platforma ODR”). Platforma ODR oferă consumatorilor și comercianților din UE oportunitatea de a încerca să ajungă la o soluționare extrajudiciară a problemelor apărute în urma achizițiilor online. Această platformă de reclamații cu intrare unică este un site web simplu și interactiv, gratuit și disponibil în toate limbile oficiale ale UE. Folosind platforma ODR, consumatorul și comerciantul pot găsi autoritatea corespunzătoare de soluționare a litigiilor și apoi pot parcurge procesul pentru a găsi o soluție la reclamația consumatorului. Platforma ODR este disponibilă aici: http://ec.europa.eu/odr.
43. Toate imaginile, logo-urile, materialele grafice, desenele, bazele de date și alte obiecte vizualizate și accesibile pe site fac obiectul proprietății intelectuale și sunt protejate de actele juridice aplicabile în Romania. Copierea, extragerea în orice alt mod, folosirea și/sau distribuirea obiectelor de proprietate intelectuală fără acordul titularului dreptului asupra acestora este interzisă și constituie o încălcare a legislației în vigoare.
44. Clientul furnizează datele sale personale la cererea sa. Clientul își dă consimțământul pentru prelucrarea datelor sale personale. În acest caz, Comerciantul are dreptul de a folosi datele sale pentru a contacta Clientul în legătură cu contractul.
Toate datele personale furnizate și colectate de Clienți prin intermediul site-ului sunt stocate și prelucrate de către zaropo.ro. Comerciantul are grijă de utilizarea corectă și nedistribuirea datelor cu caracter personal ale clienților săi, care vor fi prelucrate și stocate în conformitate cu cerințele legislației aplicabile.
45. Comerciantul dorește să ofere cea mai bună experiență online posibilă. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să ne asigurăm că oferim servicii de înaltă calitate și la timp. Înțelegeți și sunteți de acord să nu trimiteți, transmiteți, redistribuiți, încărcați sau faceți publicitate niciun mesaj sau conținut care ar putea dăuna sau afecta negativ afacerea, bunurile sau serviciile noastre; acționează într-o manieră sau folosește orice dispozitiv care restricționează, perturbă, interferează sau întârzie utilizarea zaropo.ro de către un alt utilizator sau care afectează securitatea site-ului sau folosește orice dispozitiv sau încearcă să folosească orice facilitate, software, instrument, instrument , script sau alt dispozitiv sau mecanism (inclusiv, fără limitare, păianjeni, roboți, roboți, avatare sau instrumente de informații) pentru a căuta sau a naviga pe Site sau a copia conținutul de pe Site. Ne rezervăm dreptul de a restricționa imediat accesul la Site al oricărui Client care încalcă această prevedere sau orice altă prevedere a Termenilor și Condițiilor. zaropo.ro este un site de internet unde comercianții fac publicitate și vând bunuri clienților.
46. Comerciantul își rezervă dreptul de a modifica unilateral acești Termeni și Condiții Generale în orice moment, și este de datoria Clienților să se familiarizeze cu actualii Termeni și Condiții Generale, care sunt obligatorii pentru ei la data încheierii. a contractului de vânzare-cumpărare.
47. Informații despre companie
zaropo.ro - un site pentru produse smart-living la preturi accesibile si calitate perfecta.
Site-ul este deținut de „MERFOR” EOOD, EIC: 205770074
Pentru contacte: [email protected], tel 0743892156